Pontos idő: szer. ápr. 16, 2014 8:25 pm

Időzóna: UTC [ nyi ]


Fórum szabályok


A fórum nyelve Magyar, kivéve a külön erre a célra hozott Témákat. A fórum használata során viselkedjetek kultúráltan, tartsátok be a Netikettet, és a Magyar jog előírásait. Fogalmazzatok közérthetően, és lényegre törően. Felelősségvállalási és jogi nyilatkozat.



Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1260 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 26  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kuplung
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 06, 2005 7:26 am 
Az a problémám, hogy a kuplungom fõhengerében (amit a pedálon levõ rúd tologat) valami tömítés szétmehetett, mert a rúd mellett jön vissza az olaj, és folydogál be a kocsiba. Ez akkor kezd gáz lenni, mikor kiürül a tartály, és fellevegõsödik az egész. Az lenne a kérdésem, hogy mit lehet ilyenkor tenni? Az egész fõhengert cserélni kell, vagy van valami lehetõség javítani? Láttam a motortér felõli végén egy nagy csavart, de nem mertem lecsavarni. (Pont olyan, mint a fék fõhengeren) Ez esetleg a szétszedés kulcsa? Ha valaki csinált már ilyet lécci írja le a javítás menetét, és hogy milyen alkatrészeket kell beszerezni hozzá!

Volga


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 06, 2005 8:15 am 
Sziasztok!

De jó hogy valaki megnyitotta helyettem ezt a topikot! :D


Foximaxi!Ti endem átvertetek! :DMár két hete bal lábra gyúrok. :D
Beraktuk hétvégén a Sachs szerkezet és a tárcsát.
Nagyon kellemesen vezethetõ családi autó lett az eredmény. 8)
Nem tudom miért mondták többen is hogy nem lehet csúsztatni, ill. olyan kemény mint a kõ.
Változhat ez még?

Volga!

Lehet javítani a kuplung fõhengert,de nem érdemes.Csere!Jobban jársz igy!


István


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kuplung
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 06, 2005 8:23 am 
Helló Volga!
Volga írta:
Az egész fõhengert cserélni kell, vagy van valami lehetõség javítani?

Lehet cserélni egyben (sokan erre esküsznek), vagy felujító készletet venni hozzá és megcsinálni. A felujítás eredménye attól függ hogy milyen minõségû felujítókészletet találsz, ill. hogy mennyire jók még a fõhenger fémalkatrészei. Egy próbát megér...
Idézet:
Láttam a motortér felõli végén egy nagy csavart, de nem mertem lecsavarni. (Pont olyan, mint a fék fõhengeren) Ez esetleg a szétszedés kulcsa? Volga

Én azt nem próbálnám :!: , jól össze lehet "gyógyulva", és esetleg tömítetlenség is felléphet összerakás után, a másik vége felõl sokkal egyszerûbb...
Idézet:
Ha valaki csinált már ilyet lécci írja le a javítás menetét, és hogy milyen alkatrészeket kell beszerezni hozzá!

Egy "kollégának" már leírtam egyszer mail-ben, továbbítom neked is a mailt, mert kicsit részletes leírás :)
Ha lesz egy kis idõm, majd a weblapomra is felteszem...

Üdv.:Rebel


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kuplung
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 06, 2005 8:34 am 
Sziasztok

Addig fogalmaztam a hozzászólásomat hogy Istvan2107 megelõzött :)

Volga!
Nincs megadva a mail címed...Ha érdekel a leírás dobj egy mailt a
rebel_21011(ide egy kukac kerül)yahoo.com -ra.

Üdv.:Rebel


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája: SACHS
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 06, 2005 1:41 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 22, 2005 1:09 am
Hozzászólások: 504
Tartózkodási hely: Magyarország
Istvan2107 írta:
Foximaxi!Ti endem átvertetek! :DMár két hete bal lábra gyúrok. :D
Beraktuk hétvégén a Sachs szerkezet és a tárcsát.
Nagyon kellemesen vezethetõ családi autó lett az eredmény. 8)
Nem tudom miért mondták többen is hogy nem lehet csúsztatni, ill. olyan kemény mint a kõ.
Változhat ez még?

Szia István!
Mi ugyan nem. :)
Nekem ma is ugyan olyan kemény mint amikor beraktuk, csak már megszokta a lábam. Én nem mondtam, hogy nem lehet csúsztatni. Lehet, csak a lábadnak meg kell szokni a keménységét. Lehet, hogy kifogtál egy Light szériát. :lol:
Igen változhat még, az idõk során puhább lesz. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 06, 2005 1:52 pm 
Szia Foximaxi!

Igen nem te mondtad,h nem lehet csúsztatni.Csak az ember beszél ezzel-azzal(nem csak itt)és mindenki osztja az észt.
Valaki oszt,valaki csak beszél.
:D
Be kell vallanom azért még tartok tõle h. ez a csúsztatás téma aktuális lesz még a késõbiekben.
Teljesen uj benne minden,sajna még lendkereket is cseréltünk,nemtom mi lesz ha összekopnak a dolgokl.

István


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 06, 2005 1:55 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Ha összekopnak a dolgok csak keresztbe fogsz tudni közlekedni az autoval 8)

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 11, 2005 3:09 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 9:15 am
Hozzászólások: 329
Tartózkodási hely: Pécs
István!
Ne törödj az okosokkal, kicsit keményebb a Sachs szett a gyárinál, de nekem csak közvetlenül a beszerelés után tünt fel. Azota kb 2500 km et mentem de most teljesen normálisnak tünik. Igenis lehet finoman csúsztatni ezt is. Viszont az is igaz, hogy erös motorral is oda tapad, nem csuszik meg, nem ugy mint a gyári.
g


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. jún. 12, 2005 8:20 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Nekem 2004.11.15. óta van benne azóta mentem vele 8400Km- et minimum ugy hogy abbol toltam vagy 3000Km et és még a gyári 3mm es holtjáték kicsi :D 4-6 mm kell hogy ott fogjon ahol illik. (új alsófelsõ munkahengerek 2100+1700Ft)

Így nézett ki mikor beraktam. 2 hónap mulva fogom megnézni ujra csinálok egy képet :)
http://members.chello.hu/drtapfesz/sachs.jpg

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Dr.Tápfesz szer. aug. 17, 2005 8:54 am-kor.

Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd aug. 16, 2005 2:17 pm 
Heló!

Nekem is ez a SACHS szett van bent és csak annyit vettem észre, hogy _sokkal_ könnyebb kinyomni. Ez a csúsztatás baj szvsz marhaság.


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd aug. 16, 2005 4:55 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 12:21 am
Hozzászólások: 4580
Tartózkodási hely: Hungaroring
Nekem is baromi kemény a Sachs.


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd aug. 16, 2005 5:36 pm 
Offline
Lada szakértő
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 20, 2005 11:10 pm
Hozzászólások: 731
Tartózkodási hely: Budapest
Nekem nincs még Sachs szettem, ezért egyenlõre én magam vagyok baromi kemény...

_________________
http://kep.tar.hu/bendoo


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd aug. 16, 2005 5:39 pm 
Nekem erös, de nem kemény abszolut. RKét mikor lenyomtam, azt hittem beesett...


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd aug. 16, 2005 6:16 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Az én meglátásom szerint a sinter után ez a szett a legjobb ladához, a sachs :)

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. aug. 17, 2005 7:02 am 
Sziasztok!


Pont valamelyik nap beszélgettem egy barátommal,és õ azt mondta, hogySACHS meg SACHS között is van különbség.Ami nekem van, az csak olyan "lájtos". :D
Egyébként nekem is sokkal puhább lett és tökéletesen lehet csusztatni is.

István


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. aug. 17, 2005 8:22 am 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Az enyém kemény volt elsõre , persze hozzá szoktam hamar . :) Azóta cseréltem alsó felsõ kuplung munkahengert 1x :D

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. aug. 17, 2005 8:44 am 
Istvan2107 írta:
SACHS meg SACHS között is van különbség.


Nem tudom. Nekem 1,7-es nívába való SACHS van. De lehet, hogy mindegyikbe ezt adják, jóllehet a níváé elvileg 2mm-rel nagyobb...


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. aug. 17, 2005 8:56 am 
Hali!

Nem emlékszem rá hogy bármi féle tipusazonosító lett volna rajta,max valami cikkszám lehetett.
Lendkereket viszont 1.7 níváét raktam rá szükségmegoldásból(bár már azóta van könnyített acél is)

István


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jan. 11, 2006 3:27 pm 
Offline
Lada kedvelő

Csatlakozott: kedd márc. 22, 2005 9:44 am
Hozzászólások: 173
Tartózkodási hely: Siófok
A LUK kuplungokról van valakinek tapasztalata?


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jan. 11, 2006 3:36 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
A tárcsa hamar elkopik , szerkezete nemsokkal erõsebb mint a szériáé , Sachs a lejobb , az is kb 20e /szet árba mozog.

A niva is ugyan ugy 210 es tárcsával van.

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 12, 2006 8:14 am 
Offline
Lada kedvelő

Csatlakozott: kedd márc. 22, 2005 9:44 am
Hozzászólások: 173
Tartózkodási hely: Siófok
4000-et gondolom megér szerkezettel 1ütt. Csak jobb mint a széria.


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 12, 2006 2:03 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Annyit igen :)

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: SACHS kuplung
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 12, 2006 2:07 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 22, 2005 1:09 am
Hozzászólások: 504
Tartózkodási hely: Magyarország
A SACHS tényleg nagyon jó.
Néha kilehet fogni akciókat nagyobb alkatrészkereskedõknél és akkor nincs 20.000.-
Én is 10 vagy 12 ezerért vettem, igaz hátszéllel. :) Meg vagy 1,5-2 éve. :)
De nem is lehet összehasnolítani a gyári kuplungal. Nagyon jó!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 12, 2006 2:16 pm 
Én akkor határoztam el, hogy SACHS-ot veszek, mikor Arnold kuplungját lenyomva, azt hittem, hogy az beesett. Ö halk mosollyal megjegyezte, hogy nem esett be csak SACHS:) Bazz...!
Én 18500Ft-ért vettem postával szintén hátszéllel lassan egy éve. Akkor a kisker ára volt 27xxxFt.


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 12, 2006 2:31 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Nekem olasz szerkezetem volt addig , 3 havonta kuplungtárcsa csere volt. Puha volt a rugó és elfordult a tárcsa késõn fogott a szerkezet.
2 éves a sachs 18e péz volt :)

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 12, 2006 2:58 pm 
Offline
Lada szakértő
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 20, 2005 11:10 pm
Hozzászólások: 731
Tartózkodási hely: Budapest
Hali!

Én is cserélni akarom majd SACHS-re, és hátszelek jelentkezését várom :)

_________________
http://kep.tar.hu/bendoo


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 12, 2006 4:06 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Katus József írta:
Én is várom a hátszelek jelentkezését! Csak kár, hogy azok nem szoktak úgy maguktól "jelentkezni"...


Ukrajna ? áru ? :)

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 12, 2006 4:07 pm 
Kuplung készlet


Gyártmány Unix_nr Ár
SACHS ----- 96253 24541 Ft

http://www.unixtrade.hu


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 12, 2006 4:30 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Ott minden drága :)
Én 20 körül tudok.

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 12, 2006 5:08 pm 
Dr.Tápfesz írta:
Ukrajna ? áru ? :)


Miért meg tudod szerezni?! ;) Padló nem kell, szombaton lesz Szegeden. Jellemzö, hogy múlt hét pénteken mondták, hogyha kell, akkor jövö hétre (mármint mostanra) meglesz... Ez eredeti gyári és _egyben_ van, benne a merevítökkel. Hogy ez mit jelent pontosan még nem tudom. Az biztos, hogy másnak nem hoznak be, nekem is csak egyet, alkalmi dolog...
Majd írok magánban, hogy milyen lemezek érdekelnek.


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 12, 2006 5:17 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Inkább mail. Örülök hogy találtál olyat . Nemhiszem hogy amit ukránbol hoztam volna az elég jó lenne , nekem eléggé vékonykának tünt , bár még nemvoltam a lada gyárba nemtudom a lemez vastagságát :)

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 12, 2006 5:22 pm 
Én is örülök, mert a 4-be vágott darab csak szükségmegoldás lett volna. Új karosszériát építeni baromság lenne nem 100%ban új padlólemezre. Egyébként az egyik legelsö átalakítás, amit az oroszok véghezvittek a FIAT 124-esböl fejlödött BA3-2101-en a padlólemez vastagságának növelése. Majd magánban küldök egy-két képet. Még pár apróbb lemez hiányzik.
A komplett elsö váznyülványokat toronnyal, doblemezzel mennyiért hoznád egyébként?


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 04, 2006 2:10 pm 
Helló!

Múlt szombaton felújítottam a felsõ kuplungmh-emet, sajnos nekem nem jött be, ereszt még most is (az utastér felé).

Pedig a dugattyúkon nem volt karc, vagy berágódás (de ki tudja hány éves...).

Nekem is csere lesz, mint ahogy mások is írták már.


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 04, 2006 5:54 pm 
Sztem a lehetö legnagyobb merénylet, amit az ember el tud követni maga ellen az az ilyen felújtgatás. A felújítókészletnek nevezett szar 4-500Ft, az új mh. 1500-1800Ft. Plusz az elb@szott idö, a dupla szívás, mert sosem lesz jó...
Ha veszel egy újat, vegyél egy acélcsövet is hozzá, mert a következö hely, ahol ereszteni fog az az lesz!


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 04, 2006 7:27 pm 
Offline
Off topic autós

Csatlakozott: kedd okt. 25, 2005 9:05 pm
Hozzászólások: 1278
Bandi írta:
Helló!

Múlt szombaton felújítottam a felsõ kuplungmh-emet, sajnos nekem nem jött be, ereszt még most is (az utastér felé).

Pedig a dugattyúkon nem volt karc, vagy berágódás (de ki tudja hány éves...).

Nekem is csere lesz, mint ahogy mások is írták már.


Szeva Bandi!

A legjobb megoldás tényleg a csere, de ha az embernek még van otthon gyári (!) munkahenger felújitó készlete, azzal is tökéletes munkát végezhet.
Nagyszüleimnek köszönhetõen még mindig van itthon olyan gumikarmantyú, ami a felsõ-alsó kuplunkmunkahengerhez, a fõfékmunkahengerhez kell. Minimum még 10 komplett felújitáshoz elegendõ. (Nagyfater annak idején elég rendesen bevásárolt...:D )
Nekem nyáron volt alsó-felsõ k.munkahenger felúj, nagyon tuti lett, sehol nem ereszt. Az egyetlen nem eredeti alkatrész az átvezetõ "gumicsõ" a rendszerben.
Sajnos az utángyártott kisipari bóvlik már "ahogy sikerül" szabvány szerint készülnek.


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 04, 2006 7:33 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Én ha legközelebb gumicsövet cserélek mindenképpen páncélcsõböl lesz , amikor nyomom a pedált mozog az a gumicsõ :)

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 04, 2006 10:39 pm 
Helló!

Ez a felújító klt. 150 Ft körül volt.... annyit is ért. Dehát ilyet még nem csináltam, bütykölni meg szeretek, ezért bepróbáltam hátha... hát nem :)

2 éve amikor összeraktam az autót akkor alulra asszem LPR mh. került, csövek is újak, csak a tartály meg a felsõ mh. maradt.

No most majd lesz fentre is új.


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 11, 2006 12:42 pm 
Helló!

No ma végre csak sikerült venni kuplung fõmunkahengert, ha minden jól megy még ma be is kerül a gépbe. LPR-t sikerült, errõl jó tapasztalatok vannak (vagy majd írjátok ha nektek nem :) ), többek közt nekem is (alsó kuplung, két hátsó fék).

Csak azt nem tudom hogy az a nagy gumicucc mihez kell (a dobozon kívül) ?

Kép


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 11, 2006 12:53 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
az ilyen megvezetõ gumi :) felrakni csak 1 helyre tudod. Nekem is most ilyenem van , de valamiért fellevegõsödik a rendszer , vagy valami más okbol mászkál a holtjátékom , egyre lentebb fog . Valamikor meg fent :)

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 11, 2006 12:59 pm 
Dr.Tápfesz írta:
felrakni csak 1 helyre tudod


Mégis hova? :D

Remélem nekem o.k. lesz, majd megírom némi használat után a tapasztalatokat. Egyébként most az a furcsa, hogy hiába ereszt a régi mh, egyáltalán nem levegõsödik fel, a tartályból nem fogy el valami miatt teljesen. Ha utánatöltök, akkor lemegy egy idõ után megint majdnem üresre, és utána valahogy nem fogy tovább. :?: Mindegy, nemsokára cserélõdik :)


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 11, 2006 1:04 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Ilyen volt nekem is :) . ha kézbe veszed a munka hengert akkor megtalálod azt ahová a pálca megy és oda kerül fel az a gumi:)

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 11, 2006 1:31 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag - Barkó szakértő
Avatar

Csatlakozott: pén. márc. 18, 2005 10:31 pm
Hozzászólások: 7962
Tartózkodási hely: Budapest
Szia Bandi!

Nem lehet, hogy csak simán a munkahenger és tartály közti csõ szivatgat?
Ereszt valahol, összemocskolja a munkahengert és azt hiszi az ember, hogy az a rossz, közben meg csak a csõ:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 11, 2006 3:25 pm 
Szia Miki!

Az a helyzet hogy bentre jön a folyadék az utastérbe, lehet is látni a porvédõ kupakon a nyomát, no meg a pedálok mögötti részen. Maga a munkahenger tiszta.


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. feb. 12, 2006 7:56 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Tehát . LPR alsó kuplung munkahenger , vásárolva 2005.10.10. , tönkrement 2006.02.11.
2700Ft kuka.

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 13, 2006 11:47 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 22, 2005 1:09 am
Hozzászólások: 504
Tartózkodási hely: Magyarország
Dr.Tápfesz írta:
Tehát . LPR alsó kuplung munkahenger , vásárolva 2005.10.10. , tönkrement 2006.02.11.
2700Ft kuka.

4 hónap alatt szarrá ment? :shock: :?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 13, 2006 3:28 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Fellevegõsödik magátol , ha nemlenne a végén a porsapka akkor szépen kifolyna :S Gagyi tarmantyús tömítés van. Vetettem reggel faterrel 2 simához való felújító készletet ,és megcsináltam a régit meg az ukránt. legalább egy ideig jó lesz , persze kintröl hozok majd egy garniturát :D

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 13, 2006 6:24 pm 
Nemtom, nekem két éve LPR alsó kuplungmh van, eddig jó. Pedig volt hogy állt sokat.

Ja, kicseréltem hétvégén a felsõt az LPR-re, picit keményebben is kell nyomni a pedált, ennyire szét lett volna már a másik? Ki tudja hány éves volt mondjuk.... Hétvégén ellenõrzés, ha most is fogy akkor lehet nekem is meghalt az alsó is, mert a motortérben nem volt folyás, csak a pedálok alá jött a lé.


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 13, 2006 6:36 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
nekem eddig bírta a sachs al :) , még olyan nemvolt hogy 1 évig bírta volna egy munkahenger kivéve a fék-é az most 2. éves :)

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 13, 2006 6:53 pm 
Nekem a fene tudja milyen a fékfõmh, de én azon csak porvédõ kupakot cseréltem. 2002-tõl van nálam az autó, márciusban lesz 29 éves.... Kuplungom mondjuk széria. A sachs az nem kéményebb, nem veszi esetleg jobban igénybe a mh-eket?


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 13, 2006 6:55 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Fakk se tudja , de ezzel a kuplunggal sokkal jobb az élet :) Nem ég meg , ha állórajtolok akkor az aszfat kopik , stb . 1 év alatt 0.02mm ert kopott!
Gyári tárcsa és gyári szerkezet , a tárcsa 3 havonta cserés volt.

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1260 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 26  Következő

Időzóna: UTC [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó és 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  

Az oldalt a Lada Baráti Kör üzemelteti.

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség.